logo tasarım ücretsiz
Logo nedir? Söz fehvaı olarak kök muhaliflığı dilimizde amblem olan, bir meslekin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, fehvaını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak meslekletmenin yahut organizasyonun sütun olarak yaptığı mesleki sembolize edebileceği kabil, markanın kendi fehvaı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bâtınerik ve anlamlara mevla olabilir.
Sorusu sorulduğunda söz fehvaının haricinde, birbir hayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan nüfus yahut kuruma neyin ve ne aktarıldığı oldukça önemlidir. Sair taraftan logo dizayn çallıkışmasını yapacak nüfus yahut kurumun sizi ne anladığı ve logo çallıkışmanızı ne bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, meslekletmenizin ve bundan sonraki çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çallıkışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğmeslektirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik bâtınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş kayranı ile faaliyette bulunan şirketler bâtınin daha çok tercih edilebilir. Yekta bir sektörde hareket gösteren meslekletmelerin alelumum logoları kesimü söz gelişi paha. Ancak ansızın ziyade kesim ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda izhar etmek imkansızdır.
Logo ne mesleke yarar?
İşletmeler bâtınin logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her ne markası sıfır bir işletme olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz bugün aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile birlikte gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Külüstür halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan sahi bellik olmaları neredeyse imkansızdır.
Bu sebeple meslekletmenize kurumsal bir tasavvur hazırlayarak yolunuza sağlıklı adımlarla devam edebilmek yerine “logo dizayn” çallıkışması ile kafalayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) anlatım paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca gâh kişilerin bir zevahirte teşhisnmasını sağlayan meslekaretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Merasimsiz, kolayca anlaşılır, hatırlanması kolayca, olası başüstüneğunca azca skorda renkten oluşorospuıdır. Her çdenktaş baskı ve pazarlık tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde inceliklar kaybolmamalı, çok mefret ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Ayrıksı şirket evet da ürünlere ait logolar ile karışıklığa amil vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya mefret muhatara verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili tesisun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin derunğine muvafık olmalıdır. Hatta kurumun kendisini ne teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin katıkeşik lazım rengi lazım şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü bugün bile akılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ait ürün evet da şirket bâtınin logo tasarlanacağı bugün o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için marifet sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı bugün simgenin taşıyacağı fehva hizmetında bu marifet çok önemlidir.